Rubia Optima
s technológiou Inno-Boost
Pripravený pre novú éru v technológiách motorov
Produkty Rubia ponúkajú vynikajúcu ochranu motora a emisných systémov a predĺžené intervaly výmen pre najnovšie, čistejšie motory.
Výhody používania oleja Rubia Optima s technológiou Inno-Boost
- Dlhší čas prevádzky a nižšie náklady na údržbu
- Presahuje špecifikácie API CK-4 a FA-4
- Dlhšia životnosť motorového oleja
- Vynikajúca životnosť zariadenia
Produkty Rubia Optima s technológiou Inno-Boost obsahujú vhodne zvolenú kombináciu molekúl so silným antioxidačným účinkom. Tieto aktívne molekuly potláčajú tvorbu radikálov a chránia uhľovodíkové reťazce pred poškodením. V dôsledku toho sa zachováva stabilita viskozity motorového oleja a olej si dlhšie zachováva svoje vlastnosti.
Až o 76 % lepšia ochrana proti zvýšeniu viskozity oleja v porovnaní s priemyselnými limitmi API CK-4.*
* Test Volvo T13 (zvýšenie viskozity KV 40 300 – 360 h).
Produktový rad Rubia
Rubia Optima
s technológiou Inno-Boost
bol vyvinutý a schválený pre najnovšie technológie motorov a ponúka vynikajúcu životnosť motora s dlhšími intervalmi výmeny oleja.
Špecifikácia API FA-4:
- Najpokročilejšia špecifikácia API.
- Výnimočný prínos v podobe nižšej spotreby paliva: Produkty radu Rubia Optima, spĺňajúce špecifikáciu API FA-4, prispievajú k nižšej spotrebe paliva vďaka inovatívnej technológii oleja firmy TotalEnergies. Tieto produkty majú nižšiu viskozitu pri vysokej teplote (High Temperature High Shear – HTHS) (od 2,9 cP do 3,2 cP) ako bežné produkty na úsporu paliva (od 3,5 cP vyššie). Podľa popredných výrobcov ťažkých úžitkových vozidiel vedie zníženie HTHS z 3,5 na 3,0 cP k dodatočnému zníženiu spotreby paliva v priemere o 0,5 % v porovnaní s bežnými produktmi na úsporu paliva.
- Pre novšie motory s obmedzenou spätnou kompatibilitou. Dodržiavajte odporúčania výrobcu.
Názov produktu | Technológia základného oleja |
Dodatočné zníženie spotreby paliva |
Nízký obsah sulfátového popola (SAPS) |
Medzinárodné špecifikácie | Schválenie OEM | OEM spĺňa požiadavky |
---|---|---|---|---|---|---|
Rubia Optima 5100 XFE 5W-20 |
PLNE SYNTETICKÝ | - | MAN M 3977 | - | ||
Rubia Optima 4100 XFE 5W-30 |
PLNE SYNTETICKÝ | API FA-4 | Volvo VDS-5, Renault Trucks RLD‑5, Mack EO-S5, MB-Approval 228.61 |
- | ||
Rubia Optima 2600 XFE 5W-30 |
PLNE SYNTETICKÝ | API FA-4 | MB-Approval 228.61 | Cummins CES 20087 | ||
Rubia Optima 2100 XFE 10W-30 |
SYNTETICKÁ TECHNOLÓGIA |
API FA-4 | Cummins CES 20087, DDC DFS 93K223 |
Ford WSS-M2C214-B1 |
Rubia Optima 5100 XFE 5W-20
Technológia základného oleja |
---|
PLNE SYNTETICKÝ |
Dodatočné zníženie spotreby paliva |
---|
Nízky obsah sulfátového popola (SAPS) |
---|
Medzinárodné špecifikácie |
---|
- |
Schválenie OEM |
---|
MAN M 3977 |
OEM spĺňa požiadavky |
---|
- |
Rubia Optima 4100 XFE 5W-30
Technológia základného oleja |
---|
PLNE SYNTETICKÝ |
Dodatočné zníženie spotreby paliva |
---|
Nízky obsah sulfátového popola (SAPS) |
---|
Medzinárodné špecifikácie |
---|
API FA-4 |
Schválenie OEM |
---|
Volvo VDS-5, Renault Trucks RLD-5, Mack EO-S5, MB-Approval 228.61 |
OEM spĺňa požiadavky |
---|
- |
Rubia Optima 2600 XFE 5W-30
Technológia základného oleja |
---|
PLNE SYNTETICKÝ |
Dodatočné zníženie spotreby paliva |
---|
Nízky obsah sulfátového popola (SAPS) |
---|
Medzinárodné špecifikácie |
---|
API FA-4 |
Schválenie OEM |
---|
MB-Approval 228.61 |
OEM spĺňa požiadavky |
---|
Cummins CES 20087 |
Rubia Optima 2100 XFE 10W-30
Technológia základného oleja |
---|
SYNTETICKÁ TECHNOLÓGIA |
Dodatočné zníženie spotreby paliva |
---|
Nízky obsah sulfátového popola (SAPS) |
---|
Medzinárodné špecifikácie |
---|
API FA-4 |
Schválenie OEM |
---|
Cummins CES 20087, DDC DFS 93K223 |
OEM spĺňa požiadavky |
---|
Ford WSS-M2C214-B1 |
Špecifikácia API CK-4:
- Najnovšie špecifikácie API prekonávajúce API CJ-4.
- Možno použiť ako náhradu vášho súčasného motorového oleja.
Názov produktu | Technológia základného oleja |
Fuel Economy | Nízký obsah sulfátového popola (SAPS) |
Medzinárodné špecifikácie | Schválenie OEM | OEM spĺňa požiadavky |
---|---|---|---|---|---|---|
Rubia Optima 1300 15W-40 |
SYNTETICKÁ TECHNOLÓGIA |
- | - | API CK-4/CJ-4/ CI-4+/CI-4/CH-4 |
Cummins CES 20086, DDC DFS 93K222, Mack EO-S 4.5, MB-Approval 228.31, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4.5, Ford WSS-M2C 171-F1 |
DAF, Iveco |
Rubia Optima 1100 FE 10W-30 |
KONVENČNÝ | ACEA E7, E9 API CK-4/CJ-4/ CI-4+/CI-4/CH-4 |
Cummins CES 20086, DDC DFS 93K222, Mack EO-S 4.5, MB-Approval 228.31, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4.5, Ford WSS-M2C171-F1 |
DAF, Iveco |
||
Rubia Optima 1100 FE 15W-40 (Vhodný také pro motory poháněné CNG/LNG) |
KONVENČNÝ | - | ACEA E9, E7 API CK-4/CJ-4/ CI-4+/CI-4/ CH-4/SN |
Cummins CES 20086, DDC DFS 93K222, Mack EO-S 4.5, MB-Approval 228.31, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4.5, Ford WSS-M2C171-F1 |
DAF, Iveco |
Rubia Optima 1300 15W-40
Technológia základného oleja |
---|
SYNTETICKÁ TECHNOLOGIE |
Fuel Economy |
---|
- |
Nízky obsah sulfátového popola (SAPS) |
---|
- |
Medzinárodné špecifikácie |
---|
API CK-4/CJ-4/ CI-4+/CI-4/ CH-4 |
Schválenie OEM |
---|
Cummins CES 20086, DDC DFS 93K222, Mack EO-S 4.5, MB-Approval 228.31, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4.5, Ford WSS-M2C171-F1 |
OEM spĺňa požiadavky |
---|
DAF, Iveco |
Rubia Optima 1100 FE 10W-30
Technológia základného oleja |
---|
KONVENČNÝ |
Fuel Economy |
---|
Nízky obsah sulfátového popola (SAPS) |
---|
Medzinárodné špecifikácie |
---|
API CK-4/CJ-4/ CI-4+/CI-4/ CH-4 |
Schválenie OEM |
---|
Cummins CES 20086, DDC DFS 93K222, Mack EO-S 4.5, MB-Approval 228.31, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4.5, Ford WSS-M2C171-F1 |
OEM spĺňa požiadavky |
---|
DAF, Iveco |
Rubia Optima 1100 15W-40 (Also suitable for CNG/LNG Engines)
Technológia základného oleja |
---|
KONVENČNÝ |
Fuel Economy |
---|
- |
Nízky obsah sulfátového popola (SAPS) |
---|
Medzinárodné špecifikácie |
---|
ACEA E9, E7 API CK-4/CJ-4/ CI-4+/CI-4/ CH-4/SN |
Schválenie OEM |
---|
Cummins CES 20086, DDC DFS 93K222, Mack EO-S 4.5, MB-Approval 228.31, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4.5, Ford WSS-M2C171-F1 |
OEM spĺňa požiadavky |
---|
DAF, Iveco |