Skip to content

Rubia Optima: Motorový olej znižujúci údržbu

Logo technológie Inno-Boost

Rubia Optima
s technológiou Inno-Boost

Pripravený pre novú éru v technológiách motorov

Produkty Rubia ponúkajú vynikajúcu ochranu motora a emisných systémov a predĺžené intervaly výmen pre najnovšie, čistejšie motory.

Výhody používania oleja Rubia Optima s technológiou Inno-Boost

  • Dlhší čas prevádzky a nižšie náklady na údržbu
  • Presahuje špecifikácie API CK-4 a FA-4
  • Dlhšia životnosť motorového oleja
  • Vynikajúca životnosť zariadenia

Produkty Rubia Optima s technológiou Inno-Boost obsahujú vhodne zvolenú kombináciu molekúl so silným antioxidačným účinkom. Tieto aktívne molekuly potláčajú tvorbu radikálov a chránia uhľovodíkové reťazce pred poškodením. V dôsledku toho sa zachováva stabilita viskozity motorového oleja a olej si dlhšie zachováva svoje vlastnosti.

Až o 76 % lepšia ochrana proti zvýšeniu viskozity oleja v porovnaní s priemyselnými limitmi API CK-4.*

* Test Volvo T13 (zvýšenie viskozity KV 40 300 – 360 h).

Graf vyššej účinnosti oleja Rubia Optima

Produktový rad Rubia

Logo technológie Inno-Boost

Rubia Optima
s technológiou Inno-Boost

bol vyvinutý a schválený pre najnovšie technológie motorov a ponúka vynikajúcu životnosť motora s dlhšími intervalmi výmeny oleja.




Špecifikácia API FA-4:

  • Najpokročilejšia špecifikácia API.
  • Výnimočný prínos v podobe nižšej spotreby paliva: Produkty radu Rubia Optima, spĺňajúce špecifikáciu API FA-4, prispievajú k nižšej spotrebe paliva vďaka inovatívnej technológii oleja firmy TotalEnergies. Tieto produkty majú nižšiu viskozitu pri vysokej teplote (High Temperature High Shear – HTHS) (od 2,9 cP do 3,2 cP) ako bežné produkty na úsporu paliva (od 3,5 cP vyššie). Podľa popredných výrobcov ťažkých úžitkových vozidiel vedie zníženie HTHS z 3,5 na 3,0 cP k dodatočnému zníženiu spotreby paliva v priemere o 0,5 % v porovnaní s bežnými produktmi na úsporu paliva.
  • Pre novšie motory s obmedzenou spätnou kompatibilitou. Dodržiavajte odporúčania výrobcu.
Názov produktu Technológia
základného
oleja
Dodatočné zníženie
spotreby
paliva
Nízký obsah
sulfátového popola (SAPS)
Medzinárodné špecifikácie Schválenie OEM OEM spĺňa
požiadavky
Rubia Optima
5100 XFE
5W-20
PLNE SYNTETICKÝ yes yes - MAN M 3977 -
Rubia Optima
4100 XFE
5W-30
PLNE SYNTETICKÝ yes yes API FA-4 Volvo VDS-5,
Renault Trucks RLD‑5,
Mack EO-S5,
MB-Approval 228.61
-
Rubia Optima
2600 XFE
5W-30
PLNE SYNTETICKÝ yes yes API FA-4 MB-Approval 228.61 Cummins CES 20087
Rubia Optima
2100 XFE
10W-30
SYNTETICKÁ
TECHNOLÓGIA
yes yes API FA-4 Cummins CES 20087,
DDC DFS 93K223
Ford WSS-M2C214-B1

Rubia Optima 5100 XFE 5W-20

Technológia základného oleja
PLNE SYNTETICKÝ
Dodatočné zníženie spotreby paliva yes
Nízky obsah sulfátového popola (SAPS)yes
Medzinárodné špecifikácie
-
Schválenie OEM
MAN M 3977
OEM spĺňa požiadavky
-

Rubia Optima 4100 XFE 5W-30

Technológia základného oleja
PLNE SYNTETICKÝ
Dodatočné zníženie spotreby paliva yes
Nízky obsah sulfátového popola (SAPS)yes
Medzinárodné špecifikácie
API FA-4
Schválenie OEM
Volvo VDS-5,
Renault Trucks RLD-5,
Mack EO-S5,
MB-Approval 228.61
OEM spĺňa požiadavky
-

Rubia Optima 2600 XFE 5W-30

Technológia základného oleja
PLNE SYNTETICKÝ
Dodatočné zníženie spotreby paliva yes
Nízky obsah sulfátového popola (SAPS)yes
Medzinárodné špecifikácie
API FA-4
Schválenie OEM
MB-Approval 228.61
OEM spĺňa požiadavky
Cummins CES 20087

Rubia Optima 2100 XFE 10W-30

Technológia základného oleja
SYNTETICKÁ
TECHNOLÓGIA
Dodatočné zníženie spotreby paliva yes
Nízky obsah sulfátového popola (SAPS)yes
Medzinárodné špecifikácie
API FA-4
Schválenie OEM
Cummins CES 20087,
DDC DFS 93K223
OEM spĺňa požiadavky
Ford WSS-M2C214-B1

Špecifikácia API CK-4:

  • Najnovšie špecifikácie API prekonávajúce API CJ-4.
  • Možno použiť ako náhradu vášho súčasného motorového oleja.
Názov produktu Technológia
základného
oleja
Fuel Economy Nízký obsah
sulfátového popola (SAPS)
Medzinárodné špecifikácie Schválenie OEM OEM spĺňa
požiadavky
Rubia Optima
1300
15W-40
SYNTETICKÁ
TECHNOLÓGIA
- - API CK-4/CJ-4/
CI-4+/CI-4/CH-4
Cummins CES 20086,
DDC DFS 93K222,
Mack EO-S 4.5,
MB-Approval 228.31,
Renault Trucks RLD-3,
Volvo VDS-4.5,
Ford WSS-M2C 171-F1
DAF,
Iveco
Rubia Optima
1100 FE
10W-30
KONVENČNÝ yes yes ACEA E7, E9
API CK-4/CJ-4/
CI-4+/CI-4/CH-4
Cummins CES 20086,
DDC DFS 93K222,
Mack EO-S 4.5,
MB-Approval 228.31,
Renault Trucks RLD-3,
Volvo VDS-4.5,
Ford WSS-M2C171-F1
DAF,
Iveco
Rubia Optima
1100
FE 15W-40
(Vhodný také pro motory poháněné CNG/LNG)
KONVENČNÝ - yes ACEA E9, E7
API CK-4/CJ-4/
CI-4+/CI-4/
CH-4/SN
Cummins CES 20086,
DDC DFS 93K222,
Mack EO-S 4.5,
MB-Approval 228.31,
Renault Trucks RLD-3,
Volvo VDS-4.5,
Ford WSS-M2C171-F1
DAF,
Iveco

Rubia Optima 1300 15W-40

Technológia základného oleja
SYNTETICKÁ
TECHNOLOGIE
Fuel Economy
-
Nízky obsah sulfátového popola (SAPS)
-
Medzinárodné špecifikácie
API CK-4/CJ-4/
CI-4+/CI-4/
CH-4
Schválenie OEM
Cummins CES 20086,
DDC DFS 93K222,
Mack EO-S 4.5,
MB-Approval 228.31,
Renault Trucks RLD-3,
Volvo VDS-4.5,
Ford WSS-M2C171-F1
OEM spĺňa požiadavky
DAF, Iveco

Rubia Optima 1100 FE 10W-30

Technológia základného oleja
KONVENČNÝ
Fuel Economy yes
Nízky obsah sulfátového popola (SAPS) yes
Medzinárodné špecifikácie
API CK-4/CJ-4/
CI-4+/CI-4/
CH-4
Schválenie OEM
Cummins CES 20086,
DDC DFS 93K222,
Mack EO-S 4.5,
MB-Approval 228.31,
Renault Trucks RLD-3,
Volvo VDS-4.5,
Ford WSS-M2C171-F1
OEM spĺňa požiadavky
DAF, Iveco

Rubia Optima 1100 15W-40 (Also suitable for CNG/LNG Engines)

Technológia základného oleja
KONVENČNÝ
Fuel Economy
-
Nízky obsah sulfátového popola (SAPS) yes
Medzinárodné špecifikácie
ACEA E9, E7
API CK-4/CJ-4/
CI-4+/CI-4/
CH-4/SN
Schválenie OEM
Cummins CES 20086,
DDC DFS 93K222,
Mack EO-S 4.5,
MB-Approval 228.31,
Renault Trucks RLD-3,
Volvo VDS-4.5,
Ford WSS-M2C171-F1
OEM spĺňa požiadavky
DAF, Iveco

Zaregistrujte sa pre odber NEWSLETTERU!

A získajte to najzaujímavejšie zo sveta TotalEnergies

PRÁVNE UPOZORNENIE

Chcem sa prihlásiť sa na odber Newslettera a potvrdzujem, že som sa zoznámil/a so Zásadami ochrany osobných údajov. Z odberu Newslettera je možné sa kedykoľvek odhlásiť tu alebo prostredníctvom odkazu v zaslanom Newsletteri.