Spoľahlivý partner pre vaše nákladné vozidlá s plynovým pohonom
Technológia motorových olejov vyvinutá pre motory na zemný plyn
V súlade so svojou stratégiou rozvoja v sektore vozidiel na zemný plyn vyvinula spoločnosť TotalEnergies kompletný rad motorových olejov, ktoré spĺňajú špecifické požiadavky motorov na plyn: stlačený zemný plyn (CNG) a skvapalnený zemný plyn (LNG).
Rubia Gas je rad motorových olejov vyvinutých špeciálne pre motory na zemný plyn (CNG a LNG), ktoré sa vo veľkej miere používajú v doprave: najmä v autobusoch, dodávkach a vozidlách na zber odpadu.
Rubia pre plynové motory
Najvýznamnejším rozdielom pri motoroch na zemný plyn je vyššia teplota v spaľovacej komore v porovnaní s naftovými motormi. Tieto vyššie teploty vedú k rýchlejšej oxidácii motorového oleja, čo vedie k zhoršeniu jeho ochranných vlastností.
S cieľom prekonať tento problém, zabezpečiť dlhšiu ochranu proti oxidácii a poskytnúť motoru lepšiu ochranu sa rad olejov Rubia Gas vyznačuje vynikajúcou tepelnou stabilitou, ako aj odolnosťou voči oxidácii a nitrácii. Optimalizovaný obsah popola v týchto olejoch zaručuje vlastnosti požadované novými plynovými motormi, ktoré zahŕňajú prevenciu zanášania sviečok alebo tvorby usadenín v spaľovacej komore.
Rad olejov pre plynové motory Rubia bol exkluzívne schválený spoločnosťou Cummins a spĺňa ďalšie normy platné pre duálne naftové/plynové motory.
Okrem produktového radu pre plynové motory zahŕňa ponuka motorových olejov Rubia kompletný sortiment produktov schválených poprednými výrobcami ťažkých úžitkových vozidiel (Volvo, Scania, DAF, MAN a Iveco) pre ich motory na zemný plyn.
Rubia Gas
Technológia ochrany proti nitrácii
Nitrácia alebo nitrooxidácia je degradačný proces, ktorý vzniká reakciou oleja s plynnými oxidmi dusíka (NOx) vznikajúcim pri spaľovaní. Kontrola nitrácie je veľkou výzvou, najmä v stechiometrických motoroch na zemný plyn, pretože tento jav sa vyskytuje oveľa častejšie ako v naftových motoroch.
Rubia Gas s technológiou Anti-Nitration využíva kombináciu vysokokvalitných základných olejov a antioxidantov na zníženie problémov s nitráciou v motoroch CNG a LNG. Okrem toho prvotriedne detergenty v olejoch Rubia Gas zabezpečujú čisté zapaľovacie sviečky a optimalizujú životnosť celého motora.
Názov produktu | Fuel Economy | Nízky obsah sulfátového popola (SAPS) | Medzinárodné špecifikácie | Schválenie OEM | OEM spĺňa požiadavky |
---|---|---|---|---|---|
Rubia Gas 9M 15W-40 |
- | API CK-4/SN | Cummins CES 20092/20086, DDC DFS93K222, Volvo VDS-4.5, Renault Trucks RLD‑3, Mack EO-S 4.5 |
- | |
Rubia Gas 9M FE 10W-30 |
API CK-4/SN | Cummins CES 20092/20086, DDC DFS93K222, Volvo VDS-4.5, Renault Trucks RLD‑3, Mack EO-S 4.5 |
- | ||
Rubia Gas 7M 15W-40 |
- | - | - | Cummins CES 20085 | |
Rubia Gas 5M 15W-40 |
- | - | Cummins CES 20074 | - | |
Rubia Gas 5M 20W-50 |
- | - | - | Cummins CES 20074 |
Rubia GAS 9M 15W-40
Fuel Economy |
---|
- |
Nízky obsah sulfátového popola (SAPS) |
---|
Medzinárodné špecifikácie |
---|
API CK-4/SN |
Schválenie OEM |
---|
Cummins CES 20092/20086, DDC DFS93K222, Volvo VDS-4.5, Renault Trucks RLD-3, Mack EO-S 4.5 |
OEM spĺňa požiadavky |
---|
- |
Rubia GAS 9M FE 10W-30
Fuel Economy |
---|
Nízky obsah sulfátového popola (SAPS) |
---|
Medzinárodné špecifikácie |
---|
API CK-4/SN |
Schválenie OEM |
---|
Cummins CES 20092/20086, DDC DFS93K222, Volvo VDS-4.5, Renault Trucks RLD-3, Mack EO-S 4.5 |
OEM spĺňa požiadavky |
---|
- |
Rubia GAS 7M 15W-40
Fuel Economy |
---|
- |
Nízky obsah sulfátového popola (SAPS) |
---|
Medzinárodné špecifikácie |
---|
- |
Schválenie OEM |
---|
Cummins CES 20085 |
OEM spĺňa požiadavky |
---|
- |
Rubia GAS 5M 15W-40
Fuel Economy |
---|
- |
Nízky obsah sulfátového popola (SAPS) |
---|
Medzinárodné špecifikácie |
---|
- |
Schválenie OEM |
---|
Cummins CES 20074 |
OEM spĺňa požiadavky |
---|
ISUZU |
Rubia GAS 5M 20W-50
Fuel Economy |
---|
- |
Nízky obsah sulfátového popola (SAPS) |
---|
Medzinárodné špecifikácie |
---|
- |
Schválenie OEM |
---|
- |
OEM spĺňa požiadavky |
---|
Cummins CES 20074 |
Názov produktu | Fuel Economy | Nízky obsah sulfátového popola (SAPS) | Medzinárodné špecifikácie | Schválenie OEM | OEM spĺňa požiadavky |
---|---|---|---|---|---|
Rubia Tir 9900 10W-40 |
- | ACEA E4, E6, E7, E9 API CJ-4/CI-4/ CH-4 |
Cummins CES 20081, Detroit Diesel 93K218, Mack EO-O Premium Plus, MB-Approval 228.51, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4, Scania Low Ash |
DAF, MAN M 3575/M,3477 M 3271-1, Iveco TLS E9 |
|
Rubia Tir 9900 FE 5W-30 |
ACEA E4, E6, E7, E9 API CJ-4/CI-4/CH-4 | Mack EO-O Premium Plus, MAN M 3677, MB-Approval 228.51, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4, Scania LDF-4 |
Cummins CES 20081, DAF, Iveco TLS E6, Ford WSS-M2C213-A1, MAN M3477/M 3271-1 |
||
Rubia Tir 8900 10W-40 |
- | ACEA E6, E7, E9 API CJ-4/CI-4/CH-4 | Mack EO-O Premium Plus, MB-Approval 228.51, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4, Scania Low Ash |
Cummins CES 20081, MAN M 3477/ M 3271-1, DAF, Iveco TLS E9 |
|
Rubia Tir 8900 FE 10W-30 |
ACEA E6, E7, E9 API CJ-4/CI-4/CH-4 | Mack EO-O Premium Plus, MB-Approval 228.51, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4 |
Cummins CES 20081, MAN M 3477/M 3271-1, DAF, Iveco |
Rubia Optima 1100 15W-40
Fuel Economy |
---|
- |
Nízky obsah sulfátového popola (SAPS) |
---|
Medzinárodné špecifikácie |
---|
ACEA E7, E9
API CK-4/CJ-4/CI-4+/CI-4/CH-4/SN |
Schválenie OEM |
---|
Cummins CES 20086, DDC DFS 93K222, Mack EO-S 4.5, MB-Approval 228.31, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4.5, Ford WSS-M2C171-F1 |
OEM spĺňa požiadavky |
---|
DAF, IVECO |
Rubia Tir 9900 10W-40
Fuel Economy |
---|
- |
Nízky obsah sulfátového popola (SAPS) |
---|
Medzinárodné špecifikácie |
---|
ACEA E4, E6, E7, E9 API CJ-4/CI-4/CH-4 |
Schválenie OEM |
---|
Cummins CES 20081, Detroit Diesel Power Guard 93K218, Mack EO-O Premium Plus, MB-Approval 228.51, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4, Scania Low Ash |
OEM spĺňa požiadavky |
---|
DAF, MAN M 3575/M 3477/M 3271-1, IVECO TLS E9 |
Rubia Tir 9900 FE 5W-30
Fuel Economy |
---|
Nízky obsah sulfátového popola (SAPS) |
---|
Medzinárodné špecifikácie |
---|
ACEA E4, E6, E7, E9 API CJ-4/CI-4/CH-4 |
Schválenie OEM |
---|
Mack EO-O Premium Plus, MAN M 3477/M 3677/M 3271-1, MB-Approval 228.51, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4, Scania LDF-4 |
OEM spĺňa požiadavky |
---|
Cummins CES 20081, DAF, IVECO TLS E6 |
Rubia Tir 8900 10W-40
Fuel Economy |
---|
- |
Nízky obsah sulfátového popola (SAPS) |
---|
Medzinárodné špecifikácie |
---|
ACEA E6, E7, E9 API CJ-4/CI-4/CH-4 |
Schválenie OEM |
---|
Mack EO-O Premium Plus, MB-Approval 228.51, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4 |
OEM spĺňa požiadavky |
---|
Cummins CES 20081, DAF, IVECO TLS E9, MAN M 3477/M 3271-1 |
Rubia Tir 8900 FE 10W-30
Fuel Economy |
---|
Nízky obsah sulfátového popola (SAPS) |
---|
Medzinárodné špecifikácie |
---|
ACEA E6, E7, E9 API CJ-4/CI-4/CH-4 |
Schválenie OEM |
---|
Mack EO-O Premium Plus, MAN M 3477/M 3271-1, MB-Approval 228.51, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4 |
OEM spĺňa požiadavky |
---|
Cummins CES 20081, DAF, IVECO |